Polijas studija Arrinera Automotive S.A. gatavo savu superauto

Pat mikroskopiski uzņēmumi, kas regulāri parādās pie automobiļu apvāršņa, kļūst par mūsdienu tirgū izveidojušās situācijas ķīlniekiem. Lai noturētos virs ūdens, viņiem ir jāražo dārgas sporta automašīnas nelielās partijās. Tiesa, pat šeit notiek smagas cīņas par vietu zem saules.

Vai poļu studija Arrinera Automotive S.A., kas nobriedusi izveidot savu superauto, spēs izdzīvot?Poļu superauto jāpaātrina līdz 100 km/h mazāk nekā 4 sekundēs. Lai to izdarītu, tas tika aprīkots ar V8 kompresora dzinēju un 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Automašīna, kas vēl nav saņēmusi nosaukumu, izskatās pārsteidzoši - agresīva, dinamiska, jaudīga, diezgan atbilst superauto konkurentu garam. Speciālista acs gan uzreiz pamanīs poļu pretendenta eksterjerā Lamborghini Gallardo raksturīgās iezīmes. Noteikti ne plaģiāts, bet gan imitācija. Virsbūves paneļi ir izgatavoti no kevlara un oglekļa šķiedras, kas pastiprināti ar oglekļa šķiedru un alumīnija tērauda cauruļveida rāmi. Kupejas pašmasa joprojām ir noslēpums. Interjers ir stilīgs un kodolīgs, apdarē apvienota īsta āda, metāls un oglekļa šķiedra. Pamatkonfigurācijā ir multivides instalācija, kas aprīkota ar navigācijas sistēmu. Poļi neskopojās ar dzinēja aprakstu.

Viņi krāso dzinēju tā, it kā tas būtu viņu pašu radīts. Bet astoņu cilindru dzinēju, kas uzstādīts aizmugurējā tilta priekšā, radīja General Motors. Šis 6,2 litru dzinējs ar četru lāpstiņu Eaton TVS R2300 piedziņas kompresoru, kas izdod 647 spēkus un 819 N•m, šodien ir uzstādīts Corvette ZR1. Attiecībā uz pārējo “pildījumu” oficiālā informācija tiek sniegta taupīgi.

Par apturēšanu vispār nav ne vārda. Jādomā, ka tā būs klasiska dubultsvira ar amortizatoriem un horizontālām atsperēm – tas ir raksturīgi lielākajai daļai sporta auto. Taču noteikti zināms, ka izstrādātāji nav taupījuši izdevumus, lai iegādātos kvalitatīvu sajūgu, turklāt auto ir aprīkots ar kaltiem riteņiem, kuru diametrs ir 20 collas aizmugurē un 19 collas priekšā, kā arī oglekļa keramikas bremzes. Atliek gaidīt, līdz izstrādātāji pabeigs visu deklarēto komponentu un mezglu salikšanu.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
Copyright © 2020 AvtoBan.lv All Rights Reserved.
Powered by DLE | Kontakti
▲ Наверх