Visi pasaules lielākie ražotāji sāka laist tirgū brūno toņu modeļus. Ko viņi paši tomēr labprātāk sauc par šokolādi. Modes maiņas procesā vācieši izcēlās vairāk nekā citi. Iepriekš ne pārāk populāra klāsta automašīnas tagad ir Audi, Mercedes un Porsche klāstā, un jaunais BMW X1 krosovers tika prezentēts pat brūnā krāsā. Kopumā pirmajā pusgadā Vācijā tika pārdoti vairāk nekā 30 000 līdzīgu toņu automašīnu, tas ir, trīs reizes vairāk nekā iepriekš, un tas ir uz vispārēja pārdošanas apjoma krituma fona. Dizaina eksperti gaumes transformāciju skaidro tieši ar krīzi. Tomēr būtība nepavisam nav krāsu analoģijās ar noteiktu produktu vai vēlmē iegādāties elektronisko cigareti. Viņuprāt, turīgi un gudri cilvēki grūtos laikos vienkārši nemēdz citus “kaitināt”.
Kat: LV / Automobili.lv - auto ziņas | 21-01-2023, 19:17 | Skati: 1244
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем. |
|